dijous, 2 de gener del 2014

Hola amics !!

Em dic Quim i sóc estudiant del Grau en Llengua i Literatura Catalanes de la UdG. He decidit participar en el Projecte Rossinyol, un projecte de mentoria molt interessant per la integració d'adolescents nouvinguts al nostre país. És un projecte d'abast internacional que el porta a terme, a la nostra ciutat, la Universitat de Girona i l'Ajuntament. Us he de dir que tinc molta curiositat per conèixer el noi o noia que em serà assignat perquè l'acompanyi, l'ajudi en la integració al seu barri, a la seva nova ciutat i al seu nou país Catalunya.
 
He d'informar-vos que el noi que li faré de mentor es diu Rodrigo té quinze anys i estudia al Bell-Lloc del Pla. En Rodrigo i jo hem començat a fer algunes sortides, tot i algunes complicacions inicials a l'hora de quedar, finalment ens hem retrobat, tot i que encara no hem anat gaire lluny.
El primer dia, en Rodrigo em va ensenyar una mica el barri, on també hi viu el seu amic, el vam anar a visitar però era fora, també tot xerrant, em va ensenyar on viu el seu cosí. Després vam prendre l'autobús fins a la plaça Marquès de Camps i vam visitar el barri vell de Girona, vam a la zona del centre, vam pujar fins a la Facultat de Lletres, li vaig ensenyar una mica com era per dins. Abans però (se'm oblidava), en una botiga d'animals del carrer Eiximenis, on hi ha peixos, serps, aranyes i caimans, ens vam entretenir força. Quin esglai que s'emportà en Rodrigo quan l'Aleix (el propietari) treia les serps del terrari. Ens passaven tan aprop i eren tan grosses !! Sort que no són perilloses...

En Rodrigo és un noi molt trempat, li agraden molt els gossos, així que li vaig presentar el meu gos, un bulldog anglès que es diu Dau i amb qui compartim una afició, la de jugar amb una pilota, hahaha, en Rodrigo és brasiler, fa unes filigranes amb la bimba !!!

En acabat, el vaig portar a casa amb la meva moto, em va confessar que mai havia anat amb una Kawasaki de tant gran cilindrada. Va flipar !!

Així doncs, fins la propera, aviat penjarem alguna foto, no patiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada